Кількість
|
Вартість
|
||
|
Історія бренду Steelon
Бренд Steelon (Steelone) зовсім новий, створений в сусідній Польщі групою підприємливих і розумних людей. Аналізуючи ринок автоматичних приводів, вони дійшли висновку, що якісних, але в той же час недорогих і функціональних приводів, по суті кажучи, немає. Тут правлять балом відомі виробники, які колись створили собі ім'я і побудували потужні дилерські мережі. І часто політика таких компаній звучить дуже просто: "Ми ім'я, ми бренд, нас і так куплять".
Основна маса продукції на ринку — або недешеві мультифункціональні продукти з дорогих комплектуючих, або, навпаки, недорогі, але при цьому зібрані з далеко не найкращих деталей механізми. Покупці не завжди мають потребу у великому функціоналі за велику ціну. Особливо, якщо це все відбувається на ринку, що розвивається, який спирається не тільки на себе, а й дивиться з перспективою на сусідів. Та й ще в такий нелегкий для світової економіки час. Після вивчення пропозицій і можливостей підприємств з Піднебесної і не тільки, а також використовуючи свій особистий досвід, і з'явився бренд Steelon.
Філософія бренду Steelon
Знайти прогалину на ринку, заповнити її якісною продукцією за справедливу ціну і при цьому не сильно роздуваючи свій модельний ряд — здавалося б, все просто. Хоча, як ми знаємо, просто буває лише на словах. Втім, полякам вдається, а чим ми гірше? Вивчення модельних рядів автоматичних приводів показав, що на ринку не вистачає саме недорогих, але надійних механізмів для самостійного монтажу.
Набір функцій в цих приводах має бути зафіксований під певні потреби. Особливо на ринках, де потенційний покупець, м'яко кажучи, — не дуже багата людина, і при цьому технічно підкована. Так, ця людина хоче дізнатися, чи чесна потужність, з якого металу зроблений редуктор, йому немає необхідності управляти приводом через Айфон, але він оцінить можливість підключення додаткових аксесуарів. А з огляду на те, що переважна маса людей, купуючи автоматику Стілон, будуть її налаштовувати самостійно, легкість монтажу і налагодження виступає на перше місце. Ну, добре, не перше, а третє після надійності і ціни.
Продукція бренду Steelon
Ці ідеї і втілилися в першу серію автоматичних приводів для відкатних воріт — Steelon NAVI. Моделей лише три, але вони перекривають діапазон ваги найбільш поширених воріт. Чесна потужність двигунів, бронзовий редуктор, упорний підшипник на валу, сталева приводна шестерня — це все з першого погляду викликає довіру. Але, мабуть, найбільша гордість лінійки приводів Steelon NAVI — легкість налаштування енкодера. Він має лише 4 регулятора, за допомогою яких можна програмувати ваші ворота на уповільнення-прискорення, зусилля, аварійну зупинку тощо. І зробити це самому, без виклику фахівця. Це лише перша лінійка продукції Steelon, але вона більш, ніж гідна і дуже актуальна для нашого ринку.