Покрокова інструкція по установці автоматики Steelon NAVI 1000

Установка:

  • фотоелементів
  • сигнальної лампи
  • зубчастої рейки
  • автоматики

 

Виведення кабелю під фотоелементи та лампу

 

У разі, якщо кабель не був прокладений в стовпі заздалегідь, вам доведеться самостійно виводити провід під лампу і фотоелементи (детально на відео в самому низу статті). Для того, щоб прокласти кабель, радимо вам звільнити доступ до стовпа, легенько відкотивши ворота так, щоб вони не заважали вам працювати.

Для зручності підведення кабелю до сигнальної лампи, можна прилаштувати його до нащільника на стовпі, попередньо протягнувши кабель в гофру.

 

Для виведення кабеля під лампу, треба пробурити отвір на інший бік стовпа так, щоб вона знаходилась вгорі із боку вулиці.

 

Отвір, через який буде підведений кабель до фотоелемента, сверлиться по діагоналі стовпа так, щоб фотоелемент можна було розмістити на внутрішньому боці пройми воріт на висоті 30-40 см від землі. Сверліня треба проводити по шву кладки, щоб не пошкодити цеглу на іншому боці стовпа, тому тримайте бур паралельно шву.

 

Монтаж сигнальної лампи та фотоелементів

Щоб закріпити лампу на стовпі, розмічаються і сверляться два глухі отвори під дюбель.

Для підключення лампи використовується кабель 3х0,75. Дві жили кабелю підключаються безпосередньо до самої лампи, а третя жила підключається до антени, яка служить для підсилення радіосигналу від пульта дистанційного керування. Лампа Universal має два варіанти підключення, її можна підключити як до напруги 12В, так і до 220В.

 

Лампа – світлодіодна, вона має два режими сигналу, один з яких – це блимання, який при бажанні можна вимкнути, і, тоді лампа працює в режимі постійного світла.

 

Антена вкручується в корпус лампи, до неї підведена третя жила кабелю.

 

Фотоелементи кріпляться до стовпа таким самим способом, як і лампа. До фотоелементів підключаються проводи: до одного – 1 пара по 0,75 мм2, до іншого – 2 пари по 0,75 мм2. Якщо нема можливості прокласти кабель до стовпа на іншому боці воріт, тоді там встановлюється безпровідний фотоелемент.

 

Монтаж двигуна і металічної зубчатої рейки

Для підключення двигуна використовується кабель 3х1,5 м2; радимо мати запас кабелю до 1 м, для зручності роботи.

Перед тим як встановити двигун на робоче місце треба виконати ряд робіт з підготовки елементів кріплення двигуна. Збираємо монтажну пластину, а саме: вкручуємо кріпильні болти в саму пластину, приварюємо головки болтів до пластини, аби запобігти прокручуванню їх при закріпленні двигуна на пластину.

 

Далі, зібрана пластина приварюється до двох відрізків профільної труби, з правого і лівого боку пластини.

 

Розмір труби варіюється між 40х20 мм или 60х30 мм Також, в разі потреби, трубу можна поставити як плазом, так і на ребро. Далі, прикручуємо двигун до монтажної пластини на болти, і вся конструкція приварюється до закладної фундаменту воріт, попередньо виставленої таким чином, щоб зубчата рейка знаходилась по центру шестерні двигуна.

 

Зубчату рейку перед приварюванням до воріт також потрібно зібрати. Для цього бобишки прикручуються до самої рейки. Отвори в рейці, в які кріпляться бобишки, мають форму еліпса, щоб можна було регулювати зазор між зубчатою рейкою і шестернею двигуна. Бобишки кріпляться в верхній частині еліптичного отвору.

Зубчата рейка приварюється до профільної труби. В першу чергу приварюються бобишки, які знаходяться на кінцях рейки; середня бобишка приварюється в останню чергу. В процесі приварювання двигун має бути в розблокованому стані, щоб можна було рухати ворота, виставляючи правильне положення рейки. Наступна секція рейки щільно прикладається до попередньої і, обов`язково, знизу, в місці стикування зубчатих рейок прикладається ще одна рейка зубами догори таким чином, щоб нижня і верхні рейки ставали в зачеплення “зуб в зуб” задля того, щоб витримати ”крок” зуба. У випадку якщо крок зубів попередньої і наступної секцій зубчатої рейки не співпадає, треба підрізати торець рейки так, щоб зуби зійшлись.

 

 

Підключення живлення лампи та антени

 

Підключення фотоелементів

 

Регулювання зазору металічної зубчатої рейки

Після того, як двигун, сигнальну лампу і фотоелементи підключено, потрібно відрегулювати зазор зубчатої рейки. Для цього відпускаємо болти бобишок і почергово перекочуємо ворота і зупиняємо їх в такому положенні, щоб бобишка знаходилась навпроти шестерні двигуна. Виставляємо зазор 1 мм між рейкою і шестернею і фіксуємо його, затискаючи болти.

І так, секцію за секцією, регулюємо весь прогін воріт.

 

Перший запуск двигуна

Перед першим запуском потрібно встановити на ворота магнітні вимикачі. Для цього самі вимикачі треба прикрутити до кронштейнів. Маємо два типи кронштейнів: один – вищий, другий – нижчий. Магніт, що на вищому кронштейні, встановлюється в бік закриття воріт, а нижчий – навпаки. Магніти встановлюються, безпосередньо, на зубчату рейку.

 

Магнітні вимикачі розміщуються таким чином: один (нижчий) кріпимо до рейки навпроти двигуна в положенні воріт, коли вони зачинені, другий магніт (вищий) кріпиться навпроти двигуна в положенні “відчинено”.

Після встановлення магнітних вимикачів блокуємо двигун в автоматичне положення і за допомогою пульту дистанційного керування проводимо перший запуск двигуна. Якщо магніти встановлено правильно, то ворота зупинятимуться в потрібних положеннях. Необхідно прогнати ворота декілька разів для того, щоб двигун “запам`ятав”, де у нього кінцеві положення. Перший запуск завжди відчинення, якщо ворота при запуску рухаються в протилежний бік, то необхідно переставити місцями червоний та жовтий проводи на платі керування.

 

Регулювання сповільнення

Для того, щоб при зачиненні ворота не вдарялись в уловлювач, двигун Steelon має функцію сповільнення. Для налаштування сповільнення на платі керування є тример-регулятор, позначений як [VR3]

 

В заводських налаштуваннях автоматики для відкатних воріт Steelon NAVI 1000 виставлений в положення на мінімум, його потрібно прокрутити на 90° за годинниковою стрілкою, після чого увімкнеться сповільнення руху воріт, приблизно за 20 см до кінцевої зупинки – як при відчиненні, так і зачиненні.

Також на платі керування можна налаштувати чутливість двигуна, тобто зменшити його потужність, що унеможливить травмування (ваших рідних, домашніх тварин), пошкодження (автомобіля та інших предметів, які можуть потрапити в поле дії ваших воріт).

 

                                                           

Автор огляду Бойченко Марія